diumenge, 11 d’octubre del 2009

INTRODUCCIÓ AL SEMINARI

Hola em dic Laia Nieves i m'agradaria explicar com m’ha anat el primer dia de seminari.
La veritat es que em va agradar molt, no ens coneixíem i varem fer una presentació de cada un dels membres del seminari.
Tot seguit va manar fent un recordatori de noms a veure si ens el sabíem tots de memòria i ens vam sorprendre no? De veure k ens els sabíem quasi tots!

L’Imma ens va passar un full amb preguntes, una mica característiques, on també ens vam tenir que dibuixar, cosa que ens va semblar força divertit. Finalment les vam llegir una per una i vam tenir que intentar endevinar de qui eren les preguntes contestades.

Va ser tot molt interessant i les dues hores que va durar la classe van passar volant.

Estic convençuda que aprendrem un munt de coses amb els seminaris, i que ens abrivarem a portar molt ve tots els integrant del grup.

Fins a la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc la Laia Nieves, estudiant de primer curs del Grau d'Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.
Aquest bloc esta destinat a facilitar el recull de idees, treballs...les quals aniré penjant periòdicament els treball que vagi elaborant durant aquest curs.
Fins aviat!