dijous, 24 de desembre del 2009

Valoració final del bloc


Només pel fet d'arrivar a classe, el primer dia, i veure que era en l'aula dels ordinadors ja em va agafar por. I Quan en Jordi ens va explicar què era un bloc i que en teniem que fer-nos un per anar-hi penjant informacions, treballs, valoracions... vaig pensar que d'aquesta no me'n sortiria!

No obstant,a mesura que anava passant el temps i anàvem , a més del bloc, fent altres activitats vaig descobrir que allò no era ni tant dificil, ni tant complicat com em creia, i que a més a més anava descobrint coses que m'interessaven molt. Això de poder compartir treballs apunts aamb alte gent és molt gratificant.
Penso que he après a fer moltíssimes coses amb el bloc i a a sobre les TIC m'han permés conèixer moltissims programes i pàgines webs que em poden se d'utilitat de cara a un futur no molt llunyà.

Com en Jordi va dir, he triat dues de les activitats de TIC que més m'aguessin agradat. Bé la primera és el Movie Maker, que tot i jo ja l'havia treballat em sembla una eina molt útil i estética a lhora de fer presentacions. I la segona es el JClic, que ho he trobat ho més original que em odria haver imaginat, i de cara als infants et pot proporcionar molta utilitat. Per finalitzar volia despedir-me i dir que estic molt contenta de tot el que he après en aquesta assignatura, ja que, em farà molt servei en un futur.

BON NADAL!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc la Laia Nieves, estudiant de primer curs del Grau d'Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.
Aquest bloc esta destinat a facilitar el recull de idees, treballs...les quals aniré penjant periòdicament els treball que vagi elaborant durant aquest curs.
Fins aviat!