diumenge, 15 de novembre del 2009

SEMINARI 12/11/09

A l'hora de seminari del dijous dia 12 de novembre vam començar amb les exposicions dels contes. Jo vaig ser la primera, em va anar força bé, la veritat, la evaluació que em van fer va ser que ho vaig fermolt bé, i que fins i tot les fitxes que vaig portar per visualitzar el conte no eres ni necessàries ja que jo m'expressava molt bé. Per cert, vaig explicar el conte de la Rínxols d'Or.
La següent en explicar el conte va ser la Soraya, la Margarideta va explicar. Se la veia molt nerviosa i això es notà a l'hora d'explicar-ho perquè anava molt depresa, però mañgrat aixó ho va fer molt bé!
després vam estar esplicant les impressions que ens vam enduur de la película de Billy Eliot, i una cosa va duur a una altre i vam acavar parlant de els gays, lesvianes, miraments molt tancats,etc, etc. Va Ser molt interessant.
Ja per finalitzar, l'Inma ens va repartir tres notícies que vam estar comentant.
Això és tot, fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc la Laia Nieves, estudiant de primer curs del Grau d'Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.
Aquest bloc esta destinat a facilitar el recull de idees, treballs...les quals aniré penjant periòdicament els treball que vagi elaborant durant aquest curs.
Fins aviat!