diumenge, 25 d’octubre del 2009

PRÀCTICA AMB EL GIMP

El GIMP és un programa d'edició d'imatges digitals.És un programa lliure i gratuït, que tothom pot descarregar-se des de, per exemple, el SoftCatalà.

Ara exposaré la meva pràctica del treball amb el gimp.

La imatge original de la qual parteix el meu treball és:



En primer lloc, haviem de tallar un fragment de la imatge original i guardar-la amb un altre nom.utilitzant l'eina de retall (cutter). Jo he tallat el "camell" de sorra:





La segona part en que consistia la pàctica era reduir el nombre de píxels de la imatge. Amb això, aconseguim que la imatge pesi menys i que ocupi menys espai en la memòria. La imatge ha quedat així:








Finalment, la tercera pàctica consistirà en eliminar un element de la imatge, utilitzant l'eina de clonar (tampó) .En aquest cas jo he esborrat dos elements de l'imatge , ja que els dos quedaven malament i volia remarcar el paisatge amb la figura natural. La imatge m'ha quedat així:




Bé doncs aquí està la meva pràctica, esper-ho que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc la Laia Nieves, estudiant de primer curs del Grau d'Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.
Aquest bloc esta destinat a facilitar el recull de idees, treballs...les quals aniré penjant periòdicament els treball que vagi elaborant durant aquest curs.
Fins aviat!