dijous, 5 de novembre del 2009

Qui ets tu?

Uf..quins nervis, i sobretot després de veure les primeres exposicions!
Però a mida que s'anava a propant el moment els nervis es van anar difuminant, i un cop dabant de tots i exposant el meu treball va ser un tres i no res.

Vaig fer la meva exposició sobre la Zaida, una noia que conec des del primer dia aproximadament.

Pel que fa a la meva exposició, crec que, apart dels nervis, vaig estar bastant clara en l'explicació, amb la meva entonació i expressivitat.

Aqui us deixo el meu PowerPoint, espr-ho que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc la Laia Nieves, estudiant de primer curs del Grau d'Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.
Aquest bloc esta destinat a facilitar el recull de idees, treballs...les quals aniré penjant periòdicament els treball que vagi elaborant durant aquest curs.
Fins aviat!